داماش گیلان با کسب تساوی برابر سایپا، بالاتر از دریا بابل در جایگاه پانزدهم ایستاد و از منطقه قرمز خارج شد تا لیگ یک بماند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی و چهارم و پایانی از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در حضور بیش از ۱۲ هزار هوادارش در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای سایپا بود که در پایان با نتیجه دو بر دو برابر این تیم متوقف شد.

گل‌های این مسابقه را رضا زاهدتبار در دقیقه ۱۰ و حسین ابراهیمی در دقیقه ۱۶ برای داماش گیلان و پیمان میری در دقیقه ۱۳ و امیررضا جرجانی در دقیقه ۶۵ برای سایپا در این مسابقه گلزنی کردند.

داماشی‌ها یک ضربه پنالتی را نیز توسط حسین ابراهیمی در دقیقه ۶۴ از دست داد.

داماش گیلان با کسب این تک امتیاز ۳۲ امتیازی شد و بالاتر از دریا بابل که برابر چادرملو اردکان شکست خورد و ۳۱ امتیازی باقی ماند در منطقه امن قرار گرفت و در لیگ یک ابقا شد.

ترکیب داماش گیلان :  سعید ابراهیم‌پور، سعید دلاور، سجاد قلی بیگی، محمد رستمی (کمیل حیدری از ۷۸)، رضا پورمهدی (عماد میرجوان از ۷۸)، سپهر سیمان‌پور (آرمین انبساطی از ۸۲)، بلال میرزاعلی، حسین ابراهیمی (سعید طالبی از ۷۸)، حسین خیری (میلاد پورمحسن از ۷۵)، آرمان لطف خدا، رضا زاهد تبار.