داماش گیلان،کیا تهران را از پیش رو برداشت تا راهی فینال پلی آف صعود به لیگ دو شود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، دور برگشت مرحله اول پلی آف لیگ سه فوتبال باشگاه ‌های کشور شامگاه دوشنبه (امروز) با دیدار تیم‌های داماش گیلان و کیا تهران با حضور بیش از ۹ هزار هوادار داماش در هوای بارانی سردار جنگل رشت برگزار شد که در نهایت این دیدار علی رغم ناداوری عجیب و غریب با حساب دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

گل های این مسابقه را کمالوندی در دقیقه ۵۴ برای کیا تهران و سیامک علیزاده (پ-۷۳) و پژمان نجات (۱+۹۰) برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

داماش گیلان در دور رفت فینال پلی آف از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۸ مردادماه در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای دارایی تهران خواهد بود. دیدار برگشت فینال پلی آف صعود به لیگ دو فوتبال کشور پنجشنبه ۱۳ مرداد به میزبانی دارایی تهران در استادیوم غدیر این شهر برگزار خواهد شد.

 

درحاشیه:
– با وجود هوایی بارانی بیش ازهشت هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند و با مانند همیشه نود دقیقه ایستاده به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

-کیا تهران با لباسی کاملا متفاوت نسبت به بازی رفت وارد میدان شد.

-قضاوت این دیدار به شدت ضعیف بود. در جنجالی ترین صحنه های بازی، داور مسابقه ابتدا در نیمه اول مسابقه از خطای هند بازیکن کیا که به مانند یک دروازه بان توپ را دفع کرد به شکلی عجیب چشم پوشی کرد.
سپس تیم داوری در نیمه دوم نیز از خطای مسلمی که بر روی سیمان پور در درون محوطه جریمه شکل گرفت، باز هم اعلام پنالتی نمی‌کند تا بازی برای دقایقی با اعتراضات متوقف شود.

-پرواز همای خواننده گیلانی، حسین کارگرنیا، مسعود عباس‌نژاد و حسن کریمی اعضای شورای شهر، مهدی آقازاده از پیشکسوتان سابق داماش و سپیدرود میهمانان ویژه این دیدار بودند.