داماشی ها در آخرین دقایق صعود خود به مرحله نهایی لیگ سه را قطعی کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سیزدهم و پایانی مرحله اول رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیداری تعیین کننده در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای ستارگان سیمرغ البرز بود که در نهایت در دیداری پر هیجان با نتیجه دو بر یک برابر میهمان خود به برتری دست یافت.

گل های این بازی توسط آرمان شکوری در دقیقه ۵۳ و سیامک علیزاده از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۶ برای داماش به ثمر رسید و تک گل تیم مهمان نیز در دقیقه ۶۵ وارد دروازه داماش شد.

با این نتیجه داماشی ها با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی خود، با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه دوم مرحله نخست لیگ سه، به مرحله پایانی رقابت های لیگ سه صعود کردند.

مرحله پایانی رقابت های لیگ سه از ۲۹ بهمن در سه گروه ۱۰ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. در پایان مرحله دوم لیگ سه، تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دو صعود می کنند و سه تیم دوم و بهترین تیم سوم گروه های سه گانه برگزار کننده دیدارهای پلی آف برای تعیین چهارمین تیم صعود کننده به لیگ دو خواهند بود.

 

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶) (سامان فرزام پور از ۶۸)، مهرام دامادی (۵)، رضا امیدی(۱۴)، پژمان نجات (۷۷)، امید کلانتر (۷۰) (محمد طالبی از ۸۲)، مهرگان گلبرگ (۶) (C) (محمد غلامی از ۶۹)، سیامک علیزاده (۸) ، آرمان شکوری (۹) (سندی از ۸+۹۰)، راستین خرمدل (۱۷) (مسعود نوری از ۶۸)، آرمان آبسالان (۲۳).

 

شرح گل های بازی: 

داماش گیلان ۱-۰ ستارگان سیمرغ البرز (۵۳) : آرمان شکوری بر روی یک توپ ارسالی با یک قطع عالی بر روی خط محوطه شش قدم گل اول داماش را به ثمر می رساند.

داماش گیلان ۱-۱ ستارگان سیمرغ البرز (۶۵) : روی یک کرنر و ضربه سر بازیکنان ستارگان البرز به گل تساوی دست پیدا می کنند.

داماش گیلان ۲-۱ ستارگان سیمرغ البرز (۸۶) : روی خطای گلر تیم مهمان در درون محوطه جریمه بر روی غلامی داماش صاحب یک ضربه پنالتی می شود که این ضربه پنالتی را سیامک علیزاده وارد دروازه تیم ستارگان سیمرغ البرز می کند تا داماش در یک دیدار دراماتیک به مرحله نهایی لیگ سه صعود کند.

 

درحاشیه:

-در حالی که هواداران داماش به دلیل محدودیت های کرونایی بر روی سکوها غایب هستند، صدای تشویق آن ها در دقایقی از بازی از طریق بلندگوهای استادیوم پخش می شود.

-بازی به دلایل مختلف از جمله حضور تعدادی از هواداران در دقایقی از مسابقه و اعتراض مربی تیم مهمان قطع شد. این موضوع سبب شد تا ۱۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم مسابقه در نظر گرفته شود.