داماش گیلان برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا بهترین فرصت برای فرار از منطقه قرمز جدول را از دست بدهد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی و دوم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم مملو از تماشاگر عضدی رشت و حدود ۸ هزار هوادارش پذیرای نفت و گاز گچساران بود که در این بازی حساس با نتیجه یک بر یک مساوی متوقف شد تا بیش از پیش شرایط را برای خود در انتهای جدول پیچیده کند.

گل‌های این بازی را حسین ابراهیمی در دقیقه ۴۰ برای داماش و امیرمحمد منصف در دقیقه ۶۱ برای گچساران، هر دو از روی نقطه پنالتی برای تیم‌های خود گلزنی کردند.

داماشی‌ها در حالی این بازی را با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه دادند که یک پنالتی را در اوقات تلف شده توسط عماد میرجوان از دست دادند و تیم گچسارانی نیز در اوقات تلف شده با اخراج دو بازیکنش ۹ نفره شده بود.

داماش گیلان با کسب این تک امتیاز ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. در پایین جدول شهرداری آستارا با ۳۰ امتیاز، دریای بابل با ۲۸ امتیاز در رتبه‌های بالای منطقه قرمز و چهارده و پانزده جدول قرار دارند و شاهین بندرعامری با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفدهم است.

داماشی‌ها چهارشنبه آینده در دیدار ماقبل پایانی خود در رقابت‌های لیگ یک در مشهد مهمان خوشه طلایی انتهای جدولی است که در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی گرفته است.