دربی رشت در لیگ سه بدون برنده خاتمه یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نهم مرحله نخست رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، دو تیم داماش گیلان و پاس گیلان از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دربی رشت در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم بدون گل مساوی خاتمه یافت.

داماش گیلان علی رغم کسب این تساوی با ۱۴ امتیاز از هشت بازی خود و به دلیل تفاضل گل بهتر با یک پله صعود به صدر جدول گروه دوم مرحله نخست لیگ سه تکیه زد.

داماشی ها پنجشنبه همین هفته نهمین بازی خود را در چهارچوب دهمین هفته از مرحله نخست رقابت های لیک سه برابر شهروند رامسر در استادیوم شهید چمران رامسر برگزار خواهند کرد.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرام دامادی (۵)، سامان فرزام پور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷) (پیام توانایی از ۶۳)، سیامک علیزاده (۸)، مهرگان گلبرگ (۶) (C)، امید کلانتر (۷۰) (میثم میرپسندیده از ۶۳)، آرمان شکوری (۹) (محمدرضا اسماعیل پور از ۶۷)، مسعود نوری (۱۱) (راستین خرمدل از ۸۹)، آرمان آبسالان (۲۳) (محمد غلامی از ۶۷) .

 

لحظات حساس بازی:

+۹۰: میثم میرپسندیده در واپسین ثانیه های بازی در نزدیکی محوطه شش قدم صاحب توپ می شود اما توپ را دقیقا به جایی می‌زند که گلر پاس ایستاده است و ثانیه های بعد داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

۸۳: ضربه سر اسماعیل پور در موقعیتی خطرناک میتوانست برای داماشی ها که توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند گره گشا باشد اما این اتفاق نمی افتد و پورقلی توپ را جمع می کند.

۷۸: ارسال خطرناک به روی دروازه داماشی ها، که توسط قلعه نویی گلر داماش تبدیل به کرنر می شود.

۶۱: در یک فعل و انفعال پاسی ها می توانستند خطرساز شوند. توپ در همهمه بین بازیکنان دو تیم ردو بدل می شود و به سمت دروازه شلیک نمی شود.

۵۶: می‌رفت که مهاجم پاس با قلعه نویی در موقعیتی مناسب تک به تک شود اما گلر داماش با خروج به موقع توپ را دور می کند.

۴۲: ارسال خطرناک از روی ضربه ایستگاهی که مدافع پاس با دفع ناقص و سراسیمه تن به کرنر می دهد. در ادامه ضربه کرنر راه به جایی نمی برد.

۲۸: ارسال فرزام پور از جناح راست با ضربه سر آبسالان همراه می شود که این ضربه سر بر فضای بالای دروازه فرود می آید.

۲۰: روی یک ضربه ایستگاهی ارسالی، ضربه سر سریع آبسالان درست به جایی می رود که میلاد پورقلی در آنجاست و دروازه پاس باز نمی شود.

۱۷: پاس شکوری به امید کلانتر در نزدیکی خط محوطه جریمه می رسد اما شوت کلانتر دقت لازم را ندارد و به بالای دروازه شلیک می شود.

درحاشیه:
-داماشی ها با لباس دوم با رنگ سفید و شورت فیروزه ای وارد میدان شدند. به نظر می رسد لباس اول جدید داماش همچنان آماده نشده است و به همین علت داماش از این لباس استفاده کرده است.

-بازی با شش دقیقه تاخیر آغاز شد.

-میلاد پورقلی سنگربان سابق داماش در چهارچوب دروازه تیم پاس قرار گرفت. همچنین ارشیا توکلی بازیکن سابق داماش نیز به عنوان بازیکن تعویضی برای پاس به میدان رفت. او خدمت سربازی خود را در این تیم میگذارند.