به گزارش وارش اسپرت، رسانه هواداران داماش گیلان، غروب امروز دو تیم دارایی تهران (بنیامین ورزش) و داماش گیلان در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم رفتن و این دیدار با نتیجه ۲ – ۱ به سود ققنوس لاجوردی به پایان رسید.

پس از حواشی هفته‌های اخیر بالاخره با حضور محدود خبرنگاران اعزامی از رشت بازی آغاز شد. داماشی‌ها بازی خود را با دریافت یک گل در دقیقه ۷ بازی آغاز کردند. در ادامه حواشی نیمکت تیم بنیامین ورزش ادامه پیدا کرد و دقایق زیادی از بازی تلف شد.

پس از شدت گرفتن حمله هواداران داماش در دقیقه ۴۲ و در محوطه جریمه تیم دارایی توپی به دست مدافعان این تیم برخورد کرد که از نظر تیم داوری خطای پنالتی نبود! بازیکنان دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود تیم بنیامین به رختکن رفتن.

نیمه دوم با فشار تیم داماش آغاز شد و با به اوج رسیدن فشارهای داماشی‌ها در دقیقه ۶۱ پنالتی برای داماش بر اثر برخورد توپ به دست بازیکن تیم دارایی اعلام شد. پس از اخراج مدافع تیم بنیامین سرمربی و نیمکت تیم بنیامین ورزش تهران به شدت به داور اعتراض کرده و داور نیز با کارت‌های قرمز پیاپی به آن‌ها پاسخ داد. پس از گذشت چیزی در حدود ۱۵ دقیقه حواشی نیمکت دارایی به اتمام رسید و ضربه پنالتی زده شده توسط سیامک علیزاده تبدیل به گل شد.

در ادامه نیز مهرگان گلبرگ گل دوم داماش را به ثمر رساند و بازی‌های رفت و برگشت با نتیجه مجموع ۴-۱ به سود داماش به پایان رسید.

با کسب این پیروزی داماش موفق به صعود به لیگ ۲ شد و می‌بایست در ۴۰ روز آینده خود را برای حضور در لیگ دو آماده کند!

 

در حاشیه دیدار دارایی تهران و داماش گیلان

  • تعداد زیادی از هواداران رشتی خود را به استادیوم غدیر تهران رسانده بودند که متاسفانه نتوانستند وارد استادیوم شوند.
  • نه تنها هواداران، بلکه خبرنگاران هم با محدودیت‌های بسیاری برای حضور در استادیوم مواجه بودند.
  • در دقایق پایانی بازی بازیکنان بنیامین ورزش با نشان دادن تاکتیک ناب تهرانی با قصد آسیب رساندن به بازیکنان داماش خطا می‌کردند که با کارت‌های رنگارنگ داور با تجربه بازی مواجه شدند!
  • محمد غلامی در پایان بازی کفش‌های خود را آویخت و به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی کرد.
  • این صعود هم‌زمان با سالروز تولد علیرضا جهانبخش بازیکن سابق و لژیونر ایرانی به دست آمد که به نوعی هدیه تولدی برای وی بود.