هواداران داماش گیلان برای حمایت از تیم محبوب خود به کرج اعزام می شوند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، هواداران داماش ساعت یازده صبح فردا از میدان گیل و با اتوبوس های تدارک دیده شده از سوی باشگاه داماش گیلان، برای حمایت از تیم محبوب خود در دیدار برابر گل ریحان البرز راهی استادیوم انقلاب کرج می شوند.
باشگاه داماش اعلام کرده است که هیچ‌ محدودیتی برای اعزام رایگان هواداران علاقمند به کرج وجود ندارد.

اما از اردوی کاروان داماش گیلان در کرج خبر می رسد که این تیم برای دیدار با گل ریحان البرز هیچ‌ بازیکن محرومی ندارد و به نظر می رسد تنها عباس کندل به دلیل مصدومیت در کنار تیم حضور ندارد.
داماشی ها که برای دیدار فردا در هتل پردیس کرج اردو زده اند، آخرین جلسه تمرینی خود را ساعت پنج عصر امروز (جمعه) در زمینی که در اطراف این هتل است برگزار کرده اند.

لازم به ذکر است، دیدار تیم های گل ریحان البرز و داماش گیلان در چهارچوب هفته ششم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۷ فردا (شنبه ۳۰ شهریور) با قضاوت محمدحسین ترابیان با کمک های محمود نوری و دانیال باشنده در استادیوم انقلاب کرج برگزار خواهد شد.
داماش درپایان هفته‌پنجم با کسب دو پیروزی، سه تساوی و ۹ امتیاز در جایگاه هشتم وگل ریحان البرز با بدست اوردن همین تعداد امتیاز در جایگاه نهم جدول هجده تیمی لیگ یک قراردارند.
فجرسپاسی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ یک است.