وارش اسپرت:

*افشین چاوشی مهاجم داماش گیلان که به علت مصدومیت چیزی در حدود 3 هفته از تمرینات دور بود، از دیروز تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کرد تا هواداران داماش با بازگشت این بازیکن به آینده و حل مشکلات بخش تهاجمی تیم امیدوار شوند.

 

*این روزها و پس از اعلام همکاری نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز، حواشی زیادی از پیوستن ناظمی به این تیم شنیده می شد که روابط عمومی باشگاه این خبر را تکذیب و آن را دروغ محض دانستند. البته باید منتظر ماند و چشم به آینده دوخت

 

*داوران بازی های معوقه لیگ دسته اول باشگاه های ایران از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آزادگان اعلام شد که بر این اساس تیم داوری امیرصالحی-حمیدرضا مدیر روستا-نظام مولودی و علیرضا کمال ، بازی تیم های کاوه و داماش گیلان را قضاوت خواهند کرد.

 

*در اولین بازی تیم والیبال داماش گیلان فرید آخوندزاده ، مربی بومی داماش گیلان بر روی سکو نشستند. به نظر می رسد این قضیه چندان با هماهنگی نبوده، چرا که اینطور که شنیده میشود آخوندزاده در 2 تمرین برگزار شده پس از بازی حضور نداشتند! آیا این دو موضوع به هم ربط دارند؟! به نظر می رسد که باید روز به روز منتظر کاسته شدن گیلانی های حاضر در تیم والیبال باشیم.

 

*از یک منبع موثق شنیدیم که مسئولین والیبال داماش گیلان در تهران به صدا و سیمای گیلان نامه ای را فکس کردند که بر اساس آن این درخواست را داشته اند که آماده سازی سالن کارگران رو به اتمام است و صدا و سیما خود را برای بازی در رشت آماده کند! این در حالی است که در سالن حجاب بازی  بعد داماش را در تهران و در همین سالن عنوان کرده است! باید دید منظور از این نامه نگاری چیست و اصلا صدور این نامه تا چه حد به واقعیت نزدیک است و چرا در حالی که همه ی مسئولین و کادر از بازی در تهران خبر می دهند چنین نامه ای نوشته شده است.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

* خبر دیگر والیبالی ما حکایت از ترکیب عجیب تیم داماش گیلان دارد. در حالی که رقابت های لیگ برتر والیبال هفته دوم خود را هم پشت سر گذاشته است تنها با 10 بازیکن تمرینات خود را در تهران پیگیری میکند! جالب آنکه از این تعداد 4 نفر از آنها در پست لیبرو یا بازیکن آزاد فعالیت میکنند.

عطار ، خجسته ، پویا (لیبرو تیم ملی جوانان) و اسکویی پسر سرپرست داماش(!)…این تیم و ترکیب این سوال را در ذهن هر والیبال دوست گیلانی تداعی میکند که آیا گیلان بازیکنی حتی در سطح درجه 2 والیبال ایران ندارد؟

 

*و خبر آخر و والیبالی ما اینکه در آخرین تمرین داماش حمزه زرینی هر چقدر در ضربات نهایی خوب عمل میکند اما همچنان در بخش دریافت چندان خوب عمل نمیکند. علیرضا نادی و حامد باقرپور (معدود بازیکن بومی داماش) بسیار شاداب تر و سرحال تر از بقیه ظاهر شدند.