داماش جهت برگزاری آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ دو صبح روز سه شنبه سفر خود به اهواز را آغاز خواهد کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان برای برگزاری دیدار با فولاد نوین اهواز، صبح روز سه شنبه 27 فروردین ابتدا از مسیر زمینی رشت را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک خواهد کرد و سپس با پرواز تهران به اهواز راهی این شهر جنوب کشور خواهد شد.

داماشی ها در این سفر محمد طالبی و مصطفی آقاجانی را به دلیل مصدومیت و عباس کندل و محمد رستمی را به دلیل 4 اخطاره شدن و محرومیت در اختیار ندارند.

لاجوردی پوشان شهر باران روز چهارشنبه بلافاصله پس از برگزاری دیدار پایانی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ دو که حالا به دلیل مشخص شدن تیم های صعود کننده و سقوط کننده تقریبا تشریفاتی شده است، با پرواز به تهران و سپس از مسیر زمینی به رشت عزیمت می کنند و طی روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهند بود. 

بازیکنان داماش گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی به سالن وزنه می روند و جلسه ریکاوری خود را نیز برگزار می کنند و از روز دوشنبه تمرینات جدی خود برای دیدار پلی آف صعود را آغاز خواهند کرد. 

شنیده های وارش اسپرت حاکیست که تاریخ احتمالی برگزاری دیدار های رفت و برگشت پلی آف صعود به لیگ یک، طی روزهای 7 و 14 اردیبهشت خواهد بود و درصورتی که پس از قرعه کشی مشخص شود که دیدار برگشت در رشت خواهد بود، بدلیل اینکه پاس رشت در روز 14 اردیبهشت می بایست در استادیوم سردار جنگل دیدار خود در رقابت های لیگ سه را برگزار کند، دیدار برگشت در یکی از روزهای 13 و یا 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد. 

داماش گیلان هفته گذشته با پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه، صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرد و می بایست برای صعود به رقابت های لیگ یک، در نبردی رفت و برگشت به مصاف تیم دوم گروه ب لیگ دو که یکی از تیم های نیروی زمینی تهران، پاس همدان و آرمان گهر سیرجان خواهند بود، برود.