گزارش حاشیه نگاری بازی داماش گیلان و بادران نوین تهران از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند. این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود لاجوردی پوشان شهر رشت خاتمه یافت. 

 

-بیش از چهار هزار هوادار داماش در یک روز میان هفته و در ساعتی نامناسب به استادیوم پیر شهر باران آمدند و به مانند همیشه نود دقیقه سراپا تشویق بودند.  

 

-این بازی نیز همچون بازی گذشته بلیط فروشی شد و از بلیط های سه هزار تومانی مختص لیگ یک نیز استفاده شد! 
 

-در اتفاقی عجیب تنها سه ساعت مانده به دیدار تیم های داماش گیلان و بادران نوین، داور وسط این مسابقه از سوی کمیته داوران تغییر کرد و در حالی که قرار بود “مستقیم” قضاوت دیدار این دو تیم را برعهده بگیرد، “مومنی” از مازندران کار قضاوت بازی را عهده دار شد!‌

 

-اگرچه این بازی با سه گل به سود داماشی ها خاتمه یافت، اما باز هم حداقل یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی در درون محوطه جریمه رخ داد که از سوی داور نادیده گرفته شد. در دقایق میانی نیمه دوم مسابقه و در صحنه مشکوک به نظر می رسید که بازیکنان بادران نوین بر روی امین متوسل زاده مرتکب خطا در درون محوطه جریمه شدند اما داور مسابقه علاوه بر اینکه از اعلام پنالتی چشم پوشی کرد، یک کارت زرد نیز به مهاجم داماش نشان داد. 

 

-اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان و محمد مهدی الطافی مدیرعامل داماش از جایگاه ویژه ناظر پیروزی تیمشان برابر بادران نوین بود.

 

-علیرضا نظیف کار بازیکن نیم فصل اول داماش و فعلی سپیدرود رشت و سامان نورمحمدی که در لیست داماش در این مسابقه حاضر نبود، تماشاگران ویژه دیدار داماش گیلان و بادران نوین تهران از روی سکوهای عضدی بودند. 

 

-محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش و محمد مختاری مدافع تیم که از سوی کمیته انضباطی محروم شده اند، این مسابقه را در کنار هم و دور از زمین بازی به تماشا نشستند. لازم به ذکر است، مختاری با پایان یافتن محرومیتش از بازی آینده می تواند داماش را همراهی کند. 

 

-یکی از بازیکنان ذخیره بادران با نشان دادن دست و حرکاتی شنیع به سمت تماشاگران سعی در تحریک آنان داشت که این موضوع با واکنش حاضرین در زمین مواجه شد. 

 

-هواداران داماش گیلان در دقایقی از مسابقه با شعارهای دو طرفه خواستار حمایت استاندار گیلان از تیم فوتبال داماش گیلان شدند. بنری با مضمون اینکه ” استاندار ، داماش تنها تیم با پسوند گیلان است، لطفا حمایت” نیز در دستان هواداران دیده می شد. 

لازم به ذکر است، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه با ارسال نامه ای خطاب به دکتر نجفی استاندار و اعلام اینکه توان او محدود بوده و لاجرم روزی به پایان می رسد، خواستار حمایت استاندار از تیم داماش شد. 

 

-درانتهای مسابقه، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان، محمدرضا حاجی پور سرپرست، هادی طباطبایی سرمربی و حامد اکبری پور ستاره بازی امروز مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفتند.