تمام تلاشم را انجام میدهم تا تیم را به کرمان بفرستم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اسماعیل حاجی پور در گفتگو امروز خود با برنامه لیگ یک شبکه ورزش در خصوص بحث احتمال عدم اعزام داماش به کرمان گفت: من و آقای مهندس الطافی هر کاری که توانستیم برای داماش کرده ایم و الان واقعا اوضاع سخت شده است. ما برای یک سفر به شهرهایی مثل شیراز، کرمان و خوزستان حدود ۹۰ میلیون باید هزینه کنیم.

وی ادامه داد: بچه های ما حق دارند، چرا که فقط ۵ درصد از قراردادشان و پاداش ها را دریافت کرده اند، اما به بچه ها گفتم که همه در یک کشتی نشسته ایم. نرفتن ما اصلا خوب و اخلاقی نیست، برای اینکه ممکن است تیم های دیگر هم از این موضوع متضرر شوند.

وی افزود: ما آمادگی اعزام را داریم اما بازیکنان می گویند نمی رویم و من از آنها ایرادی نمی گیرم. بازیکن زن و بچه دارد، پدر و مادر پیر دارد… این ها الان هم که بیست و چند هفته از بازی ها گذشته است با غیرت بازی کرده اند.

وی‌گفت: من بدنبال آن هستم که شاید بتوانم تا صبح شنبه مبلغی را تهیه کنم.

 

حاجی پور در مورد بحث کمک شورای شهر رشت اظهار داشت: شورا با ۴۵۰ میلیون تومان کمک موافقت کرد اما فرمانداری به آن لایحه ایراد گرفت و در پاسخ مجدد به ما اعلام کردند که بر اساس تحقق بودجه اقدام شود که یعنی با ۲۰۰ میلیون موافقت شده است.

وی ادامه داد: ۱۶-۱۷ تیم در رشته های مختلف توسط شهرداری ها تیم داری می شوند و حتی در لیگ برتر فوتبال، شهرداری بوشهر تیم داری می کند ولی این قانون فقط در گیلان باید اعمال شود؟

وی افزود: الان آقای استاندار می گویند ۵۰۰ میلیون کمک می کنم. ایشان این را فرمودند اما از آن طرف دیگران آمده اند و گفته اند نباید به باشگاه های خصوصی کمک دولتی شود! سوال من این است که در سطح کشور باشگاه هایی که چند صد میلیارد هزینه می کنند، آیا از دولت چیزی نمی گیرند؟ چه کسی باید به این تبعیضاتی که وجود دارد، توجه کند؟