به گزارش وارش اسپرت / رسانه هواداران داماش، هم‌زمان با سفر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به رشت، حرکتی خودجوش با همت تیفوسی‌های داماش به منظور جمع‌اوری طوماری از امضاهای داماشی‌ها به جهت پازپسگیری نام «داماش گیلان» در دست انجام است.

این درخواست به شکل ذیل تنظیم شده است:

بسمه تعالی

سرپرست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای میرشاد ماجدی

پس از انتصاب حضرت عالی به عنوان سرپرست فدراسیون که از جنس و بدنه فوتبال هستید امید تازه‌ای در دل هواداران و جامعه فوتبال شکل گرفته است.

همانطور که مستحضر هستید شهر رشت یکی از فوتبالخیزترین خطه‌های فوتبال ایران است و این رشته در شهر باران قدمت دیرینه دارد.

داماش گیلان تیم‌ مطرح این شهر بوده و دلخوشی چند صد هزار هوادار عاشق در این استان و حتی خارج از استان است

تیم خصوصی داماش گیلان که سابقه نایب‌قهرمان دو دوره جام حذفی فوتبال کشورمان را دارد با توجه به مشکلات عدیده‌ای که مستحضر هستید شوربختانه منحل شده و با همت پیشکسوتان دوباره شکل گرفته است ولی اجازه استفاده از نام داماش گیلان از این تیم سلب شده است.

با توجه به اینکه جنابعالی از بدنه فوتبال بوده و خبر از علاقه و تعصب مردمان این خطه به نام داماش دارید، از شما تقاضا می‌شود پیگیری لازم برای بازپس گیری نام داماش را انجام دهید.

با تشکر

هواداران داماش گیلان

شایان ذکر است گه به دلیل فوری بودن این سفر و عدم اطلاع بسیاری از هواداران داماش از آن، تا این لحظه خیل عظیمی از هواداران داماش قادر به ثبت امضای خود نشده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت دسترسی به این طومار حتما آن را امضاء کنید.