تیم داماش گیلان روز گذشته با پیروزی مقابل تیم لیگ برتری ماشین سازی در تبریز شگفتی بزرگی را در جام حذفی به نام خود ثبت کرد و به مرحله نیمه نهایی جام صعود کرد.

 

آن ها در حالی  تا قبل این مرحله از سد قشقایی شیراز، چوکای تالش و مقاومت تهران گذشته بودند  که  سه بازی خود را خارج از خانه برگزار کرده بودند. البته در لیگ دو نیز با ارائه بازی های زیبا و تماشاگر پسند در صدر جدول رده بندی قرار دارد تا نشان دهد که پیروزی های این تیم از روی اتفاق نیست.

 

این در حالی است که برنامه نود به عنوان شاخص ترین برنامه تلویزیونی پیش از این «شانس» را اصلی ترین عامل صعود تیم داماش در جام حذفی دانسته بود و از این تیم به عنوان محبوب ترین تیم رقبا برای قرعه کشی در مراحل بالاتر دانسته بود. اما بازیکنان داماش با ارائه یک بازی بسیار خوب حتی می توانستند در جریان بازی از سد تیم لیگ برتری خود بگذرند و با صعود خود همه معادلات جام حذفی را وارونه کردند.

 

این که متولیان  برنامه نود  چگونه به این نتیجه رسیده اند  که داماش تا این مرحله تنها با شانس آمده و از بازی خوب این تیم مقابل مقاومت، چوکا و قشقایی به عنوان ضعیف ترین بازی  جام یاد نکردند امری است که تنها باید از تهیه کننده مغضوب این روزهای این برنامه پرسید.در این نریشن حتی گل زیبای میلاد پورصف شکن مقابل مقاومت را یک گل شانسی دانستند و یا به امکانات ورزشگاه عطر سیب باقرشهر اشاره کردند که داماشی ها در آن کاره ای نبودند.

 

شاید برد داماش مقابل ماشین سازی درس عبرتی خوبی برای برنامه سازان نود و شخص فردوسی پور باشد که با ادبیات بهتری نسبت به تیم هایی چون داماش صحبت کنند.

 

در لینک زیر می توانید فیلم آیتم برنامه نود در مورد صعود داماش در جام حذفی را ببینید:

دانلود

 

/سامان بدر – گیل خبر