به گزارش وارش اسپرت، رسانه هواداران داماش، مهدی آقازاده مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از استعفایش از مدیریت این باشگاه داد.

 

آقازاده در این استوری ضمن تشکر از کادر فنی و تدارکات، بازیکنان و هواداران برای داماش در ادامه مسیر آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

 

گفتنی است که شنیده‌های وارش اسپرت حاکی از آن است که این استعفاء ناشی از اختلافات فی مابین مهدی آقازاده با ناصر زحمتکش متقاضی مالکیت باشگاه داماش گیلان رخ داده است.

 

بر اساس همین شنیده‌ها به نظر می‌رسد که متقاضی مالکیت این باشگاه نه تنها در انجام تعهدات مالی خود کوشا نبوده است بلکه با برخی دخالت‌های غیرحرفه‌ای در امور مدیریتی باشگاه سبب دلخوری برخی از بازیکنان و عوامل تیم شده است.

 

حال که تیم فوتبال داماش گیلان با اختلاف اندک از تعقیب‌کنندگان خود در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ ۲ قرار گرفته است باید دید که چنین تصمیم و رویکردی از طرفین این ماجرا چه تاثیری بر عملکرد تیم در هفته‌های پایانی تیم خواهد گذاشت.

 

ما نیز به عنوان جامعه هواداران داماش گیلان از هیات فوتبال گیلان و اداره ورزش و جوانان این استان انتظار داریم که هرچه زودتر و با قید فوریت به این مسئله ورود کرده و پیش از وقوع فاجعه و رخ دادن حسرت‌های بعدی از اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.