دیار وارش: داماشی ها در فصل نقل و انتقالات تاکنون با 5 بازیکن قطع همکاری و با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کردند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که در ابتدای گشایش پنجره نقل و انتقالات میان فصل لیگ دو، زمزمه هایی از قطع همکاری با پنج بازیکن داماش شنیده می شد، رفته رفته این زمزمه ها به واقعیت مبدل شد.
احسان راستی مدافع و هافبک چپ این فصل داماش گیلان که به غیر از چند بازی نخست این تیم، سر ناسازگاری گذاشت و دیگر در تمرینات و بازی های داماش حضور نیافت، با دریافت رضایت نامه به تیم دسته سومی برق شیراز پیوست.
همچنین امروز نیز رضایت نامه حسین گوهری مدافع راست و سعید اسماعیل پور هافبک میانی جوان داماش در فصول گذشته، پس از توافق مالی با باشگاه داماش، صادر شد. علیرضا نظیف کار کاپیتان و مدافع میانی با تجربه و علی یونسی مهاجم مازنی این فصل لاجوردی پوشان، دو بازیکن دیگری هستند که در لیست خروجی داماش قراردارند، اما تا به این لحظه هنوز تسویه حساب با آن ها صورت نگرفته است.
در این بین و پیش از آغاز دور جدید تمرینات داماش، زمزمه هایی نیز مبنی بر جدایی دو بازیکن دیگر یعنی نظیری و اکبری پور شنیده می شد، که البته این موضوع کاملا منتفی شد.
امین متوسل زاده مهاجم شیرازی و محبوب سالیان گذشته داماش گیلان، نخستین بازیکنی بود که به طور رسمی و در اردوی تهران به این تیم ملحق شد و قرارداد همکاری امضا کرد. پس از متوسل زاده، علیرضا صبوری آزاد مهاجم جوان لنگرودی سالیان گذشته پایه های پگاه، سپیدرود رشت، نفت تهران و نیم فصل نخست فولاد یزد، دومین بازیکنی بود که با داماش به توافق رسید.
همچنین محمد غلامی هافبک مهاجم تیم دسته دومی نیروی زمینی که از اردوی تدارکاتی تهران همراه با داماشی ها تمرین می کرد نیز، پس از جلب رضایت هادی طباطبایی و کادرفنی به عنوان سومین بازیکن در نقل و انتقالات میان فصل به داماش پیوست.
رسول سروش نیا بازیکن سابق داماش و نیم فصل آلومینیوم اراک که چند روزی در تمرینات لاجوردی پوشان شرکت کرد و میلاد پورمحسن مدافع چپ سپیدرود نیز از جمله بازیکنانی بودند که زمزمه هایی از پیوستن آن ها به تیم داماش شنیده می شد، اما طرفین در نهایت به توافق نرسیدند.
شنیده ها حاکی است، باشگاه داماش گیلان برای تکمیل لیست بزرگسال خود، با یک مدافع وسط و یک مدافع کنار مذاکراتی را داشته است.