داماشی ها در دیداری تدارکاتی، حریف لیگ یکی خود را متوقف کردند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که صبح روز گذشته به کرج عزیمت کرد، از ساعت 17:30 جمعه در دیداری دوستانه در استادیوم انقلاب کرج به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت که این مسابقه در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.  

هر دو تیم داماش گیلان و مس کرمان در فصل جدید از سرمربیان جدید استفاده می کنند. وحید رضایی در تیم داماش گیلان و احمد نخعی در مس کرمان، سکان هدایت دو تیم را به ترتیب در رقابت های لیگ دو و لیگ دسته یک برعهده خواهند داشت. 

داماش گیلان پیش از این سه بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار کرده بود که ابتدا برابر استقلال رشت با یک گل به پیروزی دست یافت و سپس برابر تیم های پاس گیلان و نساجی قائمشهر به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داده بود. داماشی ها پس از برگزاری این مسابقه، شامگاه جمعه در رشت خواهند بود تا از فردا دور جدید تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنند. 

داماشی ها در چهارچوب نخستین دور از رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در یکی از روزهای 16 یا 17 مرداد در استادیوم شهید عضدی رشت میهمان دخانیات رشت خواهند بود. 

 

ترکیب ابتدایی داماش گیلان: مسلم حق شناس، کنعان طاهرنژاد،  مهرداد علیزاده،  آرمین منفرد دوست،  محمد همرنگ،  میلاد پورمحسن،  هادی سهرابی،  میثم میرپسندیده،  سعید طالبی،  علیرضا صبوری و سعید مرتضوی.

بازیکنان تعویضی در نیمه دوم: محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی و محمد طالبی.