کاپیتان و مربی اسبق داماش گیلان ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیروزی داماش در دیدار پلی‌آف ابراز داشت که آمده است تا به تیم روحیه بدهد.

محمد مختاری بازیکن و سرمربی اسبق داماش که در تمرینات پایانی این تیم پیش از نبرد پلی آف مقابل فولاد نوین اهواز حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان گفت: من آمدم چون خودم در این شرایط قرار گرفته ام و می‌دانم که تیم بیشتر از هر روز، هر لحظه و هر بازی دیگری به روحیه نیاز دارد. خواستم که بچه‌ها بدانند ما کنارشان هستیم و یک روزی ما جای آن‌ها بوده‌ایم و این شرایط را داشته ایم و آن‌ها را درک میکنیم.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم و شک ندارم که داماش در این بازی پیروز میدان خواهد بود و با اختلاف هم پیروز خواهد شد. مطمئن هستم که پنجشنبه یک روز خوب برای مجموعه داماش و هوادارانی که به استادیوم می آیند اتفاق خواد افتاد و انشالله که گام اول را در فینال با موفقیت بر می‌دارند.

وی در خصوص شرایط فصل آتی خود و احتمال حضورش در آینده داماش، گفت: این فصل برای من تمام شده است و الان آمده ام تا در کنار خانواده ام باشم و چند مدتی را استراحت کنم. باید ببینیم شرایط به چه شکل است. اول باید تمرکزمان روی موفقیت داماش باشد. انشالله داماش بیاید بالا دل هواداران و دل این بازیکنان و مجموعه ای که زحمت کشیدند شاد شود تا ببینیم برای فصل بعدی خدا چه می‌خواهد.