داماش گیلان در هشتمین بازی فصل خود به ششمین تساوی رسید.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز (چهارشنبه) در هوای سرد و بارانی و حضور حدود هزار هوادارش در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای تیم صدرنشین جدول آریو اسلامشهر بود که در نهایت این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

داماش گیلان با این تساوی و کسب یک برد، یک باخت و شش تساوی به هشتمین امتیاز فصل خود دست پیدا کرد.
داماشی‌ها سه‌شنبه هفته آتی در آبادان مهمان صنعت نفت است.

 

ترکیب داماش گیلان: سعید ابراهیم‌پور، هادی رفسنجانی، آرمان لطف خدا، محمد امینی، کیخسرو سیاهپور، رضا آذری(از ۶۰ آرمین انبساطی)، محمد شریفی، مهرداد بایرامی(C) (از ۷۸ فرشاد هاشمی)، سجاد قلی‌بیگی (از ۷۸ علی خدایی)، مهدی مهدیخانی (از ۶۰ سامان مهرابی‌زاده) و فردین نجفی (از ۶۰ رضا زاهدتبار).

 

-حدود هزار هوادار داماش در هوای بسیار سرد و طوفانی سردار جنگل رشت در این بازی حاضر بودند.

-کنعان طاهرنژاد و علیرضا ابراهیمی کاپیتان‌های اول و دوم این فصل داماش، به دلیل مصدومیت از کنار زمین مسابقه همبازیان خود را تماشا خواهند کرد.

-به دلیل تجمع بسیار بالای آب ناشی از بارندگی شدید در زمین چمن سردار جنگل رشت، بازی با دقایقی تاخیر آغاز شد.
زمین با فناوری نوین تی، سطل و جارو تخلیه آب شد!

-به دلایل نامعلوم حمید درخشان به عنوان سرمربی بر روی نیمکت داماش گیلان در بازی با آریو اسلامشهر حضور نداشت. او در تمرینات هفته گذشته لاجوردی‌پوشان نیز حضور نداشته است و عوامل باشگاه داماش گیلان نیز تا این لحظه هیچ‌گونه موضع گیری مشخصی نداشته‌اند!
محمد مومنی کمک درخشان، هدایت تمرینات در هفته گذشته و داماش در بازی مقابل آریو را بر عهده داشت.

-داوری در این چند صحنه کفر هواداران داماش را حسابی در آورد. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز آرمان لطف خدا در دقیقه ۷۳ از داماش اخراج شد تا لاجوردی‌ها ۱۰ نفره به بازی پایان دهند.