دیدار تیم های داماش گیلان و سیاه جامگان عصر امروز با تساوی یک بر یک دو تیم در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد.

حاشیه نگاری این دیدار از نگاه وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را می توانید در ادامه خواهید خواند:

 

-این بازی برخلاف دیدارهای گذشته مهمانان ویژه زیادی را داشت که حضور برخی از آنها بسیار جالب توجه بود. رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، محجوب مالک باشگاه ملوان، الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان، لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی،  مهدی پور رئیس شورای شهر لنگرود، مهدوی فرماندار شهرستان رشت، افشین ناظمی و علی نظرمحمدی سرمربیان اسبق داماش و مصطفی حاجتی بازیکن سالیان گذشته داماش و کاپیتان فعلی سپیدرود از جمله مهمانان ویژه این دیدار بودند.

 

-از این بازی استقبال بسیار خوبی شد و حدود 3 هزار هوادار از این دیدار حساس استقبال کردند. تعداد هواداران این بازی از بسیاری از دیدار های لیگ برتر بیشتر بود و این در حالی است که داماش طی شش هفته اخیر نتوانسته است نتایج مطلوبی را بدست بیاورد. هواداران در طول 90 دقیقه بدون وقفه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

با وجود نتایج بد داماش، ساعت و روز نامناسب برگزاری این مسابقه، به نظر می رسد پرده نوشته های هواداران در سطح شهر برای این مسابقه یکی از دلایل استقبال خوب از این دیدار بود.

 

-شال گردن هایی با نام داماش شهر باران که با هزینه خود هواداران تهیه شده بود در بین هواداران جلب توجه می کرد. همچنین دو پرچم از پرچم های بزرگ داماش نیز پس از یک سال بار دیگر در استادیوم خود نمایی می کرد.

 

-در بین دو نیمه از مجتبی پوربخش، افشین وهابی، کامران جعفری گلرخ و هادی زاده که در رسانه های تصویری فعالیت دارند توسط هیات فوتبال گیلان تقدیر به عمل آمد.

 

-میلاد قربان زاده که از ابتدای نیمه دوم وارد میدان شده بود با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند اولین بازیکن دو گله داماش گیلان شد. قربان زاده پس از به ثمر رساندن گل پیراهن خود را از تن بیرون اورد تا با کارت زرد تورج حق وردی داور مسابقه جریمه شود.

 

-افشین چاوشی پس از مدت ها و برای اولین بار در فصل جاری به عنوان بازیکن تعویضی و از دقیقه 67 وارد میدان شد. هواداران داماش گیلان با تشویق های خود در لحظه ورود چاوشی این مهاجم محبوب رشتی ها را با تشویق مورد استقبال قرار دادند.  با ورود افشین چاوشی، هادی سهرابی بازوبند را به او تقدیم کرد.

 

-سامان (مجتبی) فرزام پور مدافع میانی داماش برای نخستین بار در ترکیب داماش قرار گرفت.

 

-هواداران داماش گیلان با شعارهایی که در چند مرحله در بازی تکرار شد از مسئولین گیلان خواستار حمایت از داماش شدند.

 

-جمعی از هواداران داماش در ثانیه های پایانی مسابقه با شعارهایی نسبت به نتایج نامناسب داماش در شش هفته اخیر اعتراض خود را اعلام کردند.

 

-پس از کنفرانس خبری انتهای مسابقه، جمعی از هواداران داماش گیلان نارضایتی خود را در خصوص نتایج تیم به امید هرندی اعلام کردند که هرندی با جملاتی که در کنفرانس نیز بیان کرده بود پاسخ هواداران ناراضی داماش را داد.