در حالی که حرف و حدیث‌هایی مبنی بر انتقال امتیاز داماش به مالکی جدید شنیده می‌شد، این اتفاق به وقوع نپیوست.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، طی روز‌های اخیر و بخصوص پس از تجمع پیگیرانه روز یکشنبه ۷ مرداد از هواداران دلسوز داماش، زمزمه‌هایی مبنی بر توافقات با گزینه‌ای جهت مالکیت داماش شنیده می‌شد که در نهایت این موضوع تا لحظه مخابره این خبر به وقوع نپیوسته است.

طبق اخبار واصله بر اساس توافقات شفاهی صورت گرفته قرار بود که جلسه‌ای با حضور متقاضی خرید امتیاز داماش که به نظر رایزنی‌های ابتدایی را با نعیمی‌پور انجام داده بود برگزار شود که در نهایت این جلسه گویا با عدم حضور متقاضی خرید، برگزار نشد.

طبق شنیده‌ها چیزی که از متقاضی خرید امتیاز داماش(و متقاضیانی اگر باشند) تقاضا شده است، شامل سه بخش است؛ طلب زحمتکش از نعیمی‌پور بابت انتقال امتیاز، هزینه‌کرد طول فصل گذشته توسط نعیمی‌پور و طلب بازیکنان، کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته.
شنیده‌ها حاکیست، متقاضی خرید امتیاز در ادامه پیشنهادی بالغ بر نصف مبلغی که برای تسویه‌حساب نیاز است ارائه داده (!) و بدین ترتیب بعید به نظر می‌رسد که توافقی با چنین شرایطی رخ دهد.

وضعیت داماش گیلان در حالی باز هم پیش از شروع فصل به دلیل مشکلات مالکیتی شرایطی نامشخص به خود گرفته است که چیزی حدود یک ماه تا آغاز مسابقات فصل آتی باقی مانده است و هیچ تحرک مشخصی نیز بین مسئولین ذی ربط اعلام نمی‌شود.