مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در گفتگو با وارش اسپرت عنوان کرد که مشکل چمن عضدی رشت ظرف سه هفته آتی برطرف می‌شود.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، جهانبخش آرمان در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت نامناسب استادیوم شهید عضدی رشت و انتقادهای پیرامون آن گفت: در حال حاضر مشکل چمن در بسیاری از ورزشگاه‌های کشور وجود دارد اما موضوع ورزشگاه عضدی جای نگرانی ندارد و انشالله ظرف دو تا سه هفته آتی مشکل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در این فصل باید علف‌های هرز را از چمن خارج می کردیم و دلیل اینکه زمین به این شکل دیده می‌شود، به خاطر علف‌های هرزی است که از چمن در آورده شده است.

وی افزود: پیمانکاری که کار چمن را برعهده گرفته، همان پیمان‌کاری است که کار ورزشگاه عراق را انجام داد و این قول را می‌دهم که باز هم چمن عضدی مثل گذشته که برای ترمیم زمین استادیوم آزادی برای ما درخواست دریافت چمن داده بودند، بهترین چمن کشور شود.

 

آرمان در مورد شایعات میزبانی تیم شهرداری آستارا در رشت به دلیل مشکلات چمن ورزشگاه وحدت آستارا گفت: چمن آستارا هم در حال ترمیم است و بازی‌ها شهرداری آستارا در همانجا برگزار خواهد شد و هواداران داماش در این خصوص نگران نباشند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص چرایی عدم نصب صندلی در جایگاه ساخته شده رو به رو نیز گفت: در مورد صندلی‌ها رو به روی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی ما سختگیری داریم و دوست داریم صندلی‌های با کیفیتی نصب شود. این موضوع هم انشالله ظرف سه هفته آتی انجام می‌شود.