گیلان عنوان نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال سه نفره کشور را کسب کرد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، مسئول کمیته بسکتبال سه نفره هیات استان گیلان داشت: در جریان مسابقات بسکتبال سه نفره المپیاد استعدادهای برتر کشور در شهرکرد تیم گیلان با درخشش خود موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

علیرضا علیزاده افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم بسکتبال سه نفره گیلان در مرحله مقدماتی ابتدا با نتیجه 20 بر پنج برابر کرمانشاه به برتری رسید و در دیدار دوم نیز با نتیجه 17 بر هفت سمنان را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال سه نفره گیلان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل خوزستان قرار گرفت که در یک دیدار برتر با نتیجه 21 بر 14 حریفش را مغلوب و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد که در این مرحله نیز با پیروزی 15 بر 13 برابر شهر کرد میزبان این مسابقات به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال سه نفره المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز تیم گیلان رو در روی تیم اراک قرار گرفت که توانست این حریف را نیز با نتیجه 14 بر یک مغلوب کند و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم اصفهان برود.

مسئول کمیته بسکتبال سه نفره هیات بسکتبال گیلان اضافه کرد: در دیدار نهایی نیز ، تیم گیلان در یک دیدار نزدیک با نتیجه 15 بر 13 برابر حریف قدرتمند خود مغلوب شد تا مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

علیزاده خاطرنشان کرد: آرش پرعلم ، احسان کدیور ، صدرا رضایی و علیرضا بیابانی اعضای تیم بسکتبال سه نفره گیلان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور را تشکیل می دادند، همچنین محمود محجوبی به عنوان مربی و فرهاد رضایی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

وی یادآور شد: اولین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور زبده ترین تیم های این رشته از استان های مختلف کشور به مدت سه روز در شهر کرد برگزار شد.

 

/پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان