لاجوردی پوشان شهر باران با پیروزی شیرین در دیداری خارج از خانه به طور موقت به صدر جدول گروه خود رسیدند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب چهارمین هفته از مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم کیاپارس قزوین رفت که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند.

گل های داماش در این دیدار را سیامک علیزاده در دقایقه ۵۲ و ۶۳ هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

از حواشی قابل توجه این مسابقه میتوان به قطع ده دقیقه ای بازی پس از اعلام خطای واضح پنالتی دوم داماشی ها توسط سرمربی تیم میزبان اشاره کرد.

داماش با این پیروزی با کسب ۷ امتیاز از سه بازی موقتا و پیش از دیدارهای فردا، به جایگاه دوم جدول رده بندی گروه دوم مرحله نخست لیگ سه دست پیدا کرد.

داماش از ساعت ۱۴ روز ۲۴ آذر در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای ستارگان سرخ تهران خواهد بود.

لازم به ذکر است، دیدار تیم های کیاپارس قزوین و داماش گیلان برای نخستین بار با سبک سیاقی منحصر به فرد در ایران به صورت زنده از صفحه اینستاگرام وارش اسپرت پخش شد.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، امیرمحمد پورطالمی، مهرام دامادی، سامان فرزام پور، پژمان نجات، مهرگان گلبرگ، سیامک علیزاده، امید کلانتر (جواد سندی) ، سعید طالبی (C) (آرمان شکوری)، مسعود نوری (احسان دروگر) ، رضا اعتمادی (آرمان آبسالان) .

لحظات حساس بازی:

۹۰+: ضربه از راه دور بازیکنان کیاپارس قزوین باز هم به تیرک دروازه برخورد می کند.

۷۹: چیزی نمانده بود که بر روی ضربه سر فرزام پور یک گل خودی از داماشی ها شاهد باشیم اما خوشبختانه توپ به تیرک دروازه اصابت می کند.

۷۷: داور مسابقه از اعلام خطا بر روی رضا اعتمادی در درون محوطه جریمه امتناع می کند تا پنالتی سوم برای داماش گیلان شکل نگیرد.

گل در دقیقه ۷۵ برای کیاپارس قزوین: روی یک فعل و انفعال ضربه مهاجم تیم میزبان به تیرک دروازه داماش برخورد می کند و در ادامه با سردرگمی بازیکنان، ضربه بازیکن قزوین وارد دروازه داماش می شود.

۷۳: روی حرکت انفرادی خوب از رضا اعتمادی داماشی ها صاحب موقعیت می شوند اما اعتمادی نمی تواند شوت خوبی را راهی دروازه تیم کیاپارس قزوین کند.

۷۰: شوت قزوینی ها از بیرون محوطه جریمه به خوبی توسط قلعه نویی گلر داماش به کرنر فرستاده می شود.

گل در دقیقه ۶۳ برای داماش : سیامک علیزاده برای بار دوم از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میزبان را باز می کند تا داماشی ها با نتیجه دو برصفر از کیاپارس قزوین پیش بیفتند.

۵۴: اعلام خطای پنالتی دوم برای داماش روی خطایی که بازیکن کیاپارس قزوین در درون محوطه جریمه انجام داد. پس از این صحنه خطای محرز، قزوینی ها به نشانه اعتراض تیم خود را به کنار زمین کشیدند.

گل در دقیقه ۵۲ برای داماش: با خطای هند بازیکن کیاپارس قزوین، داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را سیامک علیزاده برخلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

۴۶ ارسال بلند به درون محوطه جریمه از روی ضربه ایستگاهی و در ادامه باز هم واکنش عالی از دروازه بان تیم قزوین.

۳۶: فشار داماشی ها بر روی دروازه تیم میزبان دو کرنر پی در پی را برای داماشی ها به ارمغان می آورد. در ادامه باز هم ضربه سر خطرناک داماشی هااز روی خط دروازه توسط دروازه بان قزوین بیرون کشیده می شود.
یک دقیقه بعد ضربه سر خطرناکی دیگر به کرنری دیگر برای داماشیها تبدیل می شود.

۳۳: ارسال کوتاه رضا اعتمادی به محوطه جریمه در میانه راه توسط مدافع حریف قطع می شود و در ادامه ضربه سر بسیار خطرناک مهرام دامادی از روی ارسال کرنر، با اختلاف بسیار کم به بیرون می رود.

۲۴: ضربه ایستگاهی برای داماشی ها و ارسال به درون محوطه جریمه که ضربه سر خطرناک سیامک علیزاده را دروازه بان تیم قزوین به خوبی بیرون می کشد.
در ادامه هم ضربه ارسالی کرنر داماشی ها با اعلام خطا بر روی دروازه بان قزوین از سوی داور، متوقف شد.

۹: اولین موقعیت برای کیاپارس قزوین. روی اشتباه مدافعین داماش، مهاجم کیاپارس صاحب موقعیت شد که توپ را در موقعیتی تک به تک به فضای بالای دروازه می فرستد.