داماش در اولین بازی خود در سال و قرن جدید، اولین دربی را واگذار کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب دومین هفته از مرحله دوم رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، اولین دربی داماش گیلان در این مرحله برابر مقاومت آستارا در استادیوم وحدت آستارا برگزار شد.

این دیدار که از ساعت ۱۶ امروز به طور زنده از صفحه اینستاگرام وارش اسپرت پخش شد در نهایت با تک گل دقیقه ۸۰ مقاومت آستارا به سود بندرنشینان مرزی گیلان به اتمام رسید.

تک گل بازی در حالی به ثمر رسید که داماشی ها صاحب توپ و میدان بودند و در یک ضدحمله رضا ابراهیمی در موقعیتی تک به تک دروازه لاجوردی پوشان شهر باران را باز کرد.

داماشی ها با این شکست از دو بازی خود ۳ امتیاز کسب کرده اند و در پایان هفته دوم در جایگاه ششم جدول ده تیمی قرار می گیرند. دارایی تهران تنها تیمی است که با ۶ امتیاز از دو بازی در جایگاه نخست جدول گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه قرار دارد.

داماش گیلان از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۱۴ فروردین در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای تیم اتحاد فومن خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، سامان فرزام پور (۲۴)، رضا امیدی (۱۴)، مهرام دامادی (۵)، پیام توانایی (۲) محمد طالبی (۱۰) (C)، امید کلانتر (۷۰)، آرمان شکوری (۹) محمدرضا اسماعیل پور (۲۱)، مسعود نوری، مجید قریشی (۷۸).

 

درحاشیه:
-در مراسم ابتدایی مسابقه بنری از سوی باشگاه داماش گیلان تدارک دیده شده بود که بر روی آن عبارت حیران نگین گیلان و آستارا پاره تن گیلانیان درج شده بود.

دقایق حساس بازی:

+۹۰: ضربه سر فرزام پور از روی خط دروازه مقاومت بیرون کشیده می شود.

۵۳: اولین موقعیت خطرناک آستارایی ها در حالی که توپ و میدان در اختیار داماشی ها بود. پاس در عمق که بازیکنان این تیم میفرستند را عرفان قلعه نویی به بیرون می آید و به خوبی جمع می کند.

۳۴: اولین موقعیت بسیار جدی داماشی ها در این دقیقه از بازی اتفاق می افتد. شوت بیرون محوطه جریمه کلانتر به تیرک دروازه برخورد می کند و در یک فعل و انفعال توپ به کرنر تبدیل می شود.