[align=left:18f4e54787]NIJMEGEN - NEC gaat de Iraanse 19-jarige aanvaller Alireza Jahanbakhsh een contract voor minimaal 3 jaar aanbieden. Dit bevestigt de zaakwaarnemer van de speler, Amir Hashemi.
Jahanbakhsh moet in Nijmegen nog wel een medische keuring ondergaan. Het is niet bekend wanneer deze plaats zal vinden, aangezien de voetballer nog geen visum heeft om naar Nederland te komen.
'In rijtje met Ibrahimovic, Ronaldo en Bony'[color=red:18f4e54787]
Hashemi omschrijft de voetballer als een exceptioneel talent. Hij kan volgens hem op alle posities in de voorhoede uit de voeten. 'Nederland is voor jonge voetballers een mooi ontwikkelingsland. Zlatan Ibrahimovic, Ronaldo en Wilfried Bony kwamen ook als nobody's hier en nu zijn ze wereldberoemd. Ik denk dat Alireza in hetzelfde rijtje terecht kan komen.' [/color:18f4e54787]
Hashemi gaat de 19-jarige voetballer in ons land begeleiden. 'Hij heeft dankzij mij voor NEC gekozen', vertelt de zaakwaarnemer. 'Hij wil zich voor mij bewijzen. Maar ik ben er van overtuigd dat hij veel mensen naar het stadion gaat trekken en ze zal vermaken. Voor zo'n jongen kom je naar De Goffert.'
Namens NEC is niemand aanwezig om de transfer te bevestigen.[/align:18f4e54787]
ترجمه این قسمت را حال کنید
هاشمی در توصیف فوتبالیست او را به عنوان یک استعداد استثنایی معرفی کرده است. به گفته وی، او (جهانبخش) در تمام موقعیتهای خطرناک در محوطه جریمه حضور می یابد. هلند مملو از فوتبالیست های جوان در حال توسعه است. زلاتان ابراهیموویچ، رونالدو و ویلفرید بونی نیز از اینجا آمدند و در حال حاضر آنها در جهان معروف هستند. من فکر می کنم علیرضا ممکن است "در نهایت در همان سطح بازی کند"